"Yleinen" alueen muokkaus vain rekisteröityneille jäsenille

Täältä löytyy ylläpidon tiedotukset sun muu epäkiinnostava mutta tarpeellinen sälä. :P

Re: "Yleinen" alueen muokkaus vain rekisteröityneille jäseni

ViestiKirjoittaja Peetu » 31 Touko 2014, 21:23

Mä olen vähän "säikky" ton suoranosotteen kanssa. Sanon sen nyt suoraan, kerrankin ;)
Ku siis muil foorumeil on sit trollei ruven tulee ku stoorii jos toista voi aina heittää... Ja nii sit on otettu kuvakaappauksia ihmisten päikyist ja ruvettu jakaa et kattokaa kui hullui/tyhmii/vammasii/tms ihmisii on olemas.
Sitä mä en halua!
Enää mä en itke, enää mä en pelkää.
Te kasvatitte mulle lohikäärmeen siivet selkään.
Peetu
kävin röntgenis ja näin mun luut <3

ViestiKirjoittaja Peetu » 31 Touko 2014, 21:25

Ja sanottakoon vielä et ehkä se maili on isompi kynnys, mut ite ainaki ollu valmis sellaseenkin jos oikeesti ettiny paikkaa missä saada vertaistukea. Mut tämä nyt saattaa olla vain minun mielipiteeni.
Enää mä en itke, enää mä en pelkää.
Te kasvatitte mulle lohikäärmeen siivet selkään.
Peetu

ViestiKirjoittaja Tollwut » 31 Touko 2014, 21:27

Joo voin mää tehä (muistais nyt itekin miten se meni :D ) mutta saattaa mennä pari päivää että ehin laittaa, eli jos nyt suoralla linkillä joku sillä välin tulis niin ei näkis tehä hakemuksia pelkällä rekisteröinnillä, mutta toimiihan tuo meille siihen asti noin, ettei ainakaa nuo esittelyt tuolta näy kellekään ulkopuolisille. Voi sitte siirtää vaikka nuo tehdyt esittelyt sinne uuteen paikkaan. Toisaalta seki on vähä arveluttavaa että jos pelkällä rekisteröinnillä pääsee lukemaan toisen hakemusta, mutta toisaalta, nimimerkeillähän täällä liikutaan ja näin, että onko se sitte että ottaa sen riskin. Ööö-öö, ei ajatus oikein toimi että saisin kovin selkeästi nyt ilmaistua itseäni.
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Tollwut
Ylläpito

ViestiKirjoittaja hecate » 01 Kesä 2014, 00:10

Jee hyvä, ei mitään kiirettä. Mä pelkään vaan, et jos alan ite sättää, ni onnistun vaa hävittää jotain tmv. :D Joosiis mietin noit hakemuksiiki, et niitäki vois tietty poistaa sitten vaikka, ku joku on hyväksytty mukaan. Et turhaa siellä kai tommosia säilötään. Ja tuskin kellään mitään sitä vastaan on? Et sinänsä se ois sit mukavampaa, ettei ne jää sinne kaikkien nähtäväks. Siis jos sinne nyt ees tulis mitää. Mut vois noi muutamanki sieltä varmaan ihan ottaa pois.
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
hecate
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Tollwut » 01 Kesä 2014, 02:23

Ai Peetu ehti kirjottaa samaan aikaan ku minä niin en nähny tuota välissä. Mut tietenki jos ei suoraa linkkiä haluta (nyt muistaki mielipiteitä kehiin vielä!) niin voidaan mennä näin ainaki aluksi ja kattoo et miten tuo sähköpostihomma alkaa eteneen että tuleeko uusia miten. Että jos ny en ihan heti vielä säädä mitään?
Tollwut
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Deeas » 01 Kesä 2014, 08:58

Mulla on vähän sama ajatus ku peetulla, että uusien ihmisten saantia tärkeämpää on että paikka pysyis mukavana eikä tänne tulis trolleja tai varsinkaan tuollasia ketkä voi jakaa tekstejä eteenpäin. Sylettää ajatuski että höyhenen tekstit ois jossain yleisessä jaossa, hyh. Ja vaikka ollaan nimimerkin takana ni tutut kyllä voi mut tunnistaa teksteistä, lähinnä siis ajattelen tuota jos yleiseen jakoon päätyis. Mun mielestä matala kynnys on hyvä, mutta ei liian matala koska se houkuttelee paikalle just ne kaikki trollit. Jos oikeasti haluaa tänne ni on ehkä valmis laittamaan sen sähköpostin. Tuo meidän esittelyosio kuulostaa hyvältä, kirjottelen sinne jahka ehdin/jaksan..
Deeas

ViestiKirjoittaja hecate » 02 Kesä 2014, 22:14

Nosiis mä entiiä, mut mä en usko, et kenenkään meijän tekstit ois niin mielenkiintosia, et kukaan niitä viittis yleisesti levittää :D Mutjoo, ehkä tästäki pitää jossain vaihees tehä joku äänestys taijotain, jotta sais enempi mielipiteitä. Ku toisaalta ois kiva saada oikeesti eloa tänne, mut ei sitä oikeen näin tuu. Et tylsää sekin on, et tää foorumi ennen pitkää kuolee kasaan, jos tänne ei oikeesti tuu uusia.
hecate
Ylläpito

ViestiKirjoittaja hecate » 03 Kesä 2014, 13:55

No nyt tänne sit tietty vissiin eksy joku :D Löytyy muuten tää nykyään googlesta, jos vaan osaa hakea oikeilla hakusanoilla..
hecate
Ylläpito

ViestiKirjoittaja hecate » 03 Kesä 2014, 16:27

Mä nyt tein ton esittäytymiset-paikan, jotta sai ton hakemuset-paikan auki. En vaan osannu siirtää sitä, koska mun mielestä se ois kivempi ton hakemukset-paikan alla. Hälp me toll. Ja saat muutenkin ihan vapaasti muokata nimeä ja kaikkea :D

edit/ osasin sittenki siirtää :D
hecate
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Tollwut » 03 Kesä 2014, 22:25

Mitä täällä tapahtuu, olin silleen, mitä, minne siirtää, milloin ja sitte oliki että meni jo :D Mutta hyvä hyvä että sait siirretyä! (turha kommenttini taas joo!)
Tollwut
Ylläpito

Edellinen

Paluu Tiedotukset