Roskaposti

Täältä löytyy ylläpidon tiedotukset sun muu epäkiinnostava mutta tarpeellinen sälä. :P

Roskaposti

ViestiKirjoittaja Tollwut » 09. Heinä 2013 19:42

Spämmiä näyttää satelevan ihan kiitettävästi tuonne hakemusosioon, ei hajuakaan miten sitä sais estettyä, oisko Laalla tai muilla tietoa?
Tähän asti oon bannannu ja poistanu nuo käyttäjät joilta niitä tulee, ovat siis ihan rekisteröityny käyttäjiksi, mutta nyt kun tuota alkaa enenevässä määrin näyttää tulemaan (en tiiä innostuuko ne enemmän mitä enemmän niitä poistaa :D ), niin alkaa hieman ärsyttää.
En suosittele siis klikkailemaan, vaikka kaikki sen nyt varmaan tietääki, eikä kannata varmaan ees aukoa koko ketjuja.
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Avatar
Tollwut
Ylläpito
 
Viestit: 2354
Liittynyt: 04. Kesä 2011 00:05

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja hecate » 07. Syys 2013 14:53

Mä pyysin vähä apuu ja muutin hiukan noita roskapostiasetuksia, et pitää kattoo auttoks mitää. Taiku siis siinä rekisteröityessä pitää siitä kuvasta laittaa se joku teksti tms., ni muutin sitä kuvatyyppii, ku selkeestikää se edelline ei ainakaa oikee toiminu. Ku noita random käyttäjii rekisteröityy kyl aika paljon. Mut josko toi auttas..
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
Avatar
hecate
Ylläpito
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 04. Kesä 2011 03:27

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja Tollwut » 07. Syys 2013 15:12

No siis ku mäkin taisin muuttaa sitä viimeksi, lisäsin siihen niitä aaltoja tms. Jos se hirveen vaikeeksi menee niin siitä saa sitten kukaan muukaan selvää enää :D Sitähän ei sitte tiiä onko ne jotain botteja (yleensä kai tuon kuvan pitäs siihen auttaa), vai ihan jotai henkilöitä sitten. Ja ku kerralla rekisteröityy monta ja niistä joku yks pistää vaan viestin, niin oon kuitenki yleensä poistanu sitten kaikki, varsinki ku on jollu jotai randomin tyylisiä sähköpostiosotteita niillä ym.
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Avatar
Tollwut
Ylläpito
 
Viestit: 2354
Liittynyt: 04. Kesä 2011 00:05

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja hecate » 07. Syys 2013 15:36

Joosiis kyl mää luulen, et noi ihan botteja on. Sähköpostitki just on ihan outoja, et mä oon kans ny iha surutta poistellu niit aika paljon..
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
Avatar
hecate
Ylläpito
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 04. Kesä 2011 03:27

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja Tollwut » 30. Syys 2013 20:16

Juh eipä oo vähentyny, nytki oli mun edellisestä käynnistä rekisteröityny 4 spämmääjää, joista 1 oli pistäny roskapostia tiedotteisiin. Puuuh! Saiskohan tänne jotain erillistä suodatinta jostain...
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Avatar
Tollwut
Ylläpito
 
Viestit: 2354
Liittynyt: 04. Kesä 2011 00:05

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja hecate » 30. Syys 2013 21:28

On niit must kyl nyt vähempi ollu. Ku ny ei välttii ees oo tullu joka päivä, ko siin välil tuli mont päiväs. Mutsiis tuleehan noita edellee :p En kyl sit tiiä, mikä siihe auttas..
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
Avatar
hecate
Ylläpito
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 04. Kesä 2011 03:27

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja hecate » 23. Kesä 2015 11:10

Joku venäjäspämmihyökkäys tullu :D No ei niitä nyt ollu ku vissiin neljä, joista yks laitto roskapostia. Aika vähän kyl ollu noita vai ooks sä toll poistellu niitä ahkerammin? :D
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
Avatar
hecate
Ylläpito
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 04. Kesä 2011 03:27

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja Tollwut » 23. Kesä 2015 22:21

No nyt ei oo kovin paljoo kyllä viime aikoina ilmaantunu, tuossa joku aika sitten oli yks roskapostaus, minkä poistin sitte, ja poistelin samalla jotain ulkomaalaisia rekkaantuneita, jotka ei ollu mitään spämmäilly kyllä. Pitää koputtaa puuta *kopkopkop*
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Avatar
Tollwut
Ylläpito
 
Viestit: 2354
Liittynyt: 04. Kesä 2011 00:05

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja hecate » 13. Elo 2016 14:02

Näköjään nyt tulee taas vähän väliä, mut poistelen ja laitan noita porttikieltoja aina sitä mukaan ku huomaan :P
I am who I am today because of the choices I made yesterday.
Avatar
hecate
Ylläpito
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 04. Kesä 2011 03:27

Re: Roskaposti

ViestiKirjoittaja Peetu » 01. Maalis 2020 10:50

Nyt ne on alkanu spämmää yksityisviesteissä :lolno:
Ainakin mulle tullu ihmeellisiä yv:tä, jotka poistanu samoin tein. Mut ihan sellasta.
Enää mä en itke, enää mä en pelkää.
Te kasvatitte mulle lohikäärmeen siivet selkään.
Peetu
kävin röntgenis ja näin mun luut <3
 
Viestit: 6107
Liittynyt: 03. Kesä 2011 23:11

Seuraava

Paluu Tiedotukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa