Vanha höyhen tuhoutui, uusi on täällä.

Täältä löytyy ylläpidon tiedotukset sun muu epäkiinnostava mutta tarpeellinen sälä. :P

Vanha höyhen tuhoutui, uusi on täällä.

ViestiKirjoittaja Laa » 03 Kesä 2011, 10:47

Hei rakkaat höyhenläiset!

Ollaan jo voiton puolella, jos olet päässyt tänne asti.
Vanha palveluntarjoajamme cjb päätti ilmeisesti lopettaa kaikki foorumipalvelut. Lähetin sähköpostia palveluntarjoajalle (siis sille cjb:n asiakaspalvelulle), ja sieltä vastattiin, että aiheesta on meidän ylläpidolle lähetetty tiedotus kuukausi sitten.
Valitettavasti minulle asti ei kyseistä sähköpostia saapunut koskaan. Luultavasti sähköpostini roskapostisuodatin oli aavistuksen liian "tehokas". :(

No mutta, koitetaan asettua tänne. :) Viekää viestiä eteenpäin, pistäkää hakemusta tulemaan. Moni rakas, raskas muisto jäi vanhan höyhenen mukana, mutta toisaalta nyt olisi mahdollisuus aloittaa ns. "puhtaalta pöydältä". :)

Tervetuloa!
Laa
Ylläpito

Re: Vanha höyhen tuhoutui, uusi on täällä.

ViestiKirjoittaja Vaahtera » 03 Kesä 2011, 22:37

Täällä ollaan.

Mut en saa tehtyä hakemusta!!!
Vaahtera
kävin röntgenis ja näin mun luut <3

ViestiKirjoittaja sinilevä » 03 Kesä 2011, 22:37

Jei eli voidaan alkaa perustamaan uutta kotia tänne. Eli päiväkirja-osio pitäs ainaki laittaa heti ekaks varmaan et pääsee kaikki purkaan :)
Ja kiitos Laa pikaisesta toiminnasta :)
sinilevä
jumppaan myös joskus

ViestiKirjoittaja Deeas » 03 Kesä 2011, 23:12

Täällä ei vissiin oo vielä muita keskustelupaikkoja ehditty luomaan ku tää? Menee kyllä hetki ennen ku tätä oppii käyttämään :D ja tottakai harmittaa ku kaikki vanhat päiväkirjatekstit hävis mut ei ne itkemällä takas tuu eli pakko vaan mennä eteenpäin ja pärjätä sillä mitä on.. Onko mitään aikataulutietoja koska esim. päikkyosio ois taas käytössä? (nim. tää on jo niin pulassa et ku ei muualle pääse purkamaan ni soitti jo Kriisipuhelimeen :cry: )
Deeas

ViestiKirjoittaja Peetu » 03 Kesä 2011, 23:16

Minäkin nyt täällä. Ihan näppärän näköinen ja siisti. Ajan kanssa varmasti kotiutuu tännekin samallalailla ja toki harmittaa et vanhat päikyt meni, mut nyt uutta vaan kehiin. Ja nyt ku alotetaan puhtaalt pöydält ni vois samal miettiä mitä keskustelupaikkoi tänne tulee, et jättää ne ns. turhat missä kukaan ei enää puhunu mitään ni pois suosiol?

Btw. pitääkö vanhan jäsenen pistää uutta hakemusta :?:
Enää mä en itke, enää mä en pelkää.
Te kasvatitte mulle lohikäärmeen siivet selkään.
Peetu

ViestiKirjoittaja Laa » 03 Kesä 2011, 23:41

Nyt oon lisänny kaikki tähän mennessä rekisteröityneet "sallitut" ryhmään, eli teille pitäs näkyä nyt myös toi toinen.
En tehny varsinaisesti viel muuta ku tuon mihin laitoin mm. päikkyosion, että tähän saa sitte toivomusosastoon tehdä toivomuksia, että mitä tänne haluaa :)
Tervetuloa :)
Laa
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Laa » 03 Kesä 2011, 23:55

ps. Nyt myös kaikilla käyttäjätunnuksen tehneillä on (=pitäisi olla) täydet kirjoitusmahdollisuudet tähän osioon, myös hakemuksiin jne. :)
Sallitut näkee sitten sen toisenkin osion ja toivottavast pystyy myös kirjoittaa sinne. ;) Oli tiettyjä puutteita viel mun käyttöoikeusmäärittelyissä. ;)
Laa
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Sid » 04 Kesä 2011, 01:24

Täällä taas. Tää tietokone sentään päästää Höyheneen täällä. Aikaisempaan, tuhoutuneeseen Höyheneen en päässyt omalla koneella koskaan ja kirjastonkin koneet heitteli mua sieltä ulos, joten olen mielissäni että pääsen tätä käyttelemään! Kiitos Laa, kumarramme sinua.
:: Estäkää, mul on herkkä pää, eikä se edesauta mun elämää
Jos palokunta joutuu mun ruumiinosii kadult keräämää ::
Sid

ViestiKirjoittaja Laa » 04 Kesä 2011, 01:41

Älä kumarra. Syleile ainoastaan maata jalkojeni alla. :lol: No mut siis, toivotaan että tää toimis vakaasti :D Aika kivoja kaikkia pikku toimintoja tässä kyl on kunhan oppii näitä hyödyntään. :P
Laa
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Tollwut » 04 Kesä 2011, 02:05

No, spämmään nyt ja tiedotan kaikelle kansalle että minäkin oon nyt admin :D
Why did I ever choose to go this way
the question I keep asking myself all the time
I guess it was my instinct for self-destruction
that pointed me down, down this way
Tollwut
Ylläpito

Seuraava

Paluu Tiedotukset